2010. február 20.

közérdekű közlemény.

Csajok! Olvasók! Mindenki!

"Rossz" hírt kell közölnöm. Azért van idézőjelben, mert van akinek rossz, van akinek nem. Nekem azért egy kicsit az. Szóval. Luca úgy döntött, hogy nem folytatja tovább a blog írását. Mit is írjak még ide? Megsértődött ránk. Sosem volt elérhető, ha véletlenül mégis, akkor ilyeneket láttunk msn-en a neve mellett : a-a, neírj, nemitt, tanul, haggyad és a többi, és a többi.
( a gonosz Letti kitörése : fáj az igazság? )
Úgyhogy, beavattuk ezekbe a dolgokba, és ő megsértődött. Hiányozni fogsz, ( legalábbis nekem, egy kicsit, és Vivinek is. Tényleg. Vivi üzeni : Tényleg nem akartam ezt, csak azt akartam, hogy rádöbbenj hogy döntened kell. ) de ha így döntöttél ám legyen.
Csak ezt akartam közölni.
Majd meglátjuk, mire megyünk ketten. ( Eddig is szinte csak ketten voltunk, egy héten egyszer volt olyan alkalom, amikor hárman... )
Pusz. : Letti.

2 megjegyzés:

  1. jajj szegénykéim... =( =(
    nyugi 2-en is nagyon ügyik lesztek és az eddig is király történetből egy még ennél is sokkal jobbat csináltok majd.
    puszii..:)

    VálaszTörlés
  2. köszönjük Csillus(:
    És igen mi is reméljük és nagyon sok ötletünk van(:
    Ha valaki felszeretne venni minket msn-re az nyugostan írjon egy mailt az oldal címére és elküldjük a címünk és ha vki szeretne többet megtudni arról hogy min sértődött meg ránk Luca:)

    VálaszTörlés